Zobrazit kategorie

Pomozte nám zlepšit naše služby

20. 04. 2024

Chceme stále zlepšovat naše služby, a tak pro vás máme malou novinku. Na centrále HECHT v Mukařově najdete na prodejně moderní odpovědní terminál. Přes něj nám můžete sdělit vaše názory rychle, anonymně a efektivně.

Na obrazovce terminálu najdete sérii otázek, na které můžete kliknutím rychle odpovědět – zodpovězeno budete mít přibližně jen za dvě minuty. Vyplnění dotazníků je anonymní, nepodléhá žádné registraci.

Pokud budete mít zájem o přímou komunikaci s vedením společnosti, můžete v aplikaci zanechat svou e-mailovou adresu pro získáni odpovědi. Tyto adresy budou jednou za měsíc slosovány. Vylosovaný účastník průzkumu získá věcnou cenu – jako odměnu za svůj věnovaný čas.

Odpovědní terminál je výrazně pohodlnější než získávání názorů přes internet, call centrum či papírové dotazníky. Úspěšně jej využívají například BMW, VOLVO, Porsche Interauto, Therme Geinberg Rakousko, Aquaplace Praha, Danubius Health Spa resort Margitsziget Budapešť a další.

Váš názor nás zajímá – pomozte nám zlepšit naše služby!

 

 

Zpět na předchozí stránku

Přišel vám článek zajímavý?
Sdílejte ho dál.