Zobrazit kategorie

Jak nakupovat

Proč nakupovat právě u nás?

Nakupujete přímo u výrobce, prodáváme bez prostředníků.


Disponujeme obrovskými vlastními skladovými zásobami.


Většina zboží je okamžitě skladem.


Jsme schopni okamžitě reagovat na Vaši objednávku.


Zajišťujeme záruční i pozáruční servis.


Dodáváme náhradní díly a příslušenství.


Zaručujeme perfektní poměr cena/výkon.

 

  • Jak nakupovat?

    Při první objednávce v našem internetovém obchodě se můžete zaregistrovat, nebo nákup provést jako neregistrovaný zákazník. Registrace vám však přináší výhody sledování stavů své objednávky, editace vlastních údajů jako je adresa doručení či adresa fakturační. Pokud provedete další objednávky již se nebudete zdržovat vyplňováním údajů o Vás, ale automaticky po přihlášení budete mít vyplněné údaje doručovací adresy popř. fakturační adresy

    Vyberte si zboží
    Zboží si můžete vybrat prohlížením katalogu (v levém sloupci vyberte požadovanou kategorii).

    Vložte zboží do košíku
    Vámi vybrané zboží jednoduše vložte do nákupního košíku tlačítkem DO KOŠÍKU.

    Průběh nakupování
    Průběh Vašeho nakupování můžete neustále sledovat na svém monitoru vpravo nahoře na kartě košík. . Je zde uveden počet položek a celková cena. Cenu za dopravu se dozvíte až po výběru způsobu .

    Úprava objednávky
    Úpravu své objednávky provedete snadno a rychle v nákupním košíku. U každého produktu můžete změnit množství, nebo jej křížkem odebrat úplně.

    Dokončení objednávky a registrace
    Pokud jste se rozhodli dokončit svůj nákup, pokračujte k výběru způsobu doručení a platby kliknutím na tlačítko OBJEDNAT. Zde se buď přihlásíte jako registrovaný zákazník (již jste někdy v našem e-shopu nakupovali) nebo se registrujete jako nový zákazník vyplněním jednoduchého a přehledného formuláře. Důležité je zde vyplnit kolonky určené jako povinné. Pokud chcete zboží koupit na firmu, kliknete na tlačítko "Nakupuji na firmu" a doplníte další potřebné údaje. Po vyplnění fakturačních údajů a všech ostatních povinných položek můžete kliknout na DOKONČIT OBJEDNÁVKU.

  • Kdy a jak zboží dostanu?

    Způsob doručení si zvolíte v průběhu objednávky. Zboží si můžete nechat doručit na adresu uvedenou v objednávce, nebo jej vyzvednout v některém z výdejních našich míst. Pokud zvolíte doručení na adresu a ta je odlišná od adresy trvalého bydliště nebo fakturační adresy, v průběhu objednávky zvolte možnost "Doručit na jinou než fakturační adresu" a vyplňte adresu, kam chcete zboží skutečně doručit.

  • Jakým způsobem mohu zboží zaplatit?

    V současné době nabízíme tři způsoby platby, a to:

    1. PLATBU DOBÍRKOU

    Platba dobírkou je zatím nejpoužívanější způsob platby v českých internetových obchodech. Zákazník platí při předání zboží cenu zboží + přepravné a doběrečné. Z hlediska rychlosti expedice je také výhodná neboť expediční lhůta začíná běžet okamžikem objednání.

    2. PLATBU ONLINE KARTOU NEBO PŘEVODEM Z ÚČTU NA ÚČET

    Během vyplnění objednávky zvolí zákazník platbu online a jejím potvrzení je přesměrován na platební bránu, kde vyplní potřebné informace s potvrzením objednávky a daty o platbě. Pokud vše proběhne v pořádku a platba je ověřena, expediční lhůta začíná běžet a zboží je neprodleně odesláno.

    3. HOTOVĚ NEBO PLATEBNÍ KARTOU NA NAŠÍ PRODEJNĚ

    Tento způsob platby je možné zvolit, pouze pokud jako způsob dodání vybere zákazník osobní odběr na některém z výdejních míst. Zboží je doručeno na vybranou prodejnu, zákazník je vyzván následně telefonicky nebo e-mailem k jeho odběru a platbu provede tak, jako při běžném nákupu v prodejně.

  • Proč nelze některé zboží objednat a je možné jej pouze rezervovat v prodejně?

    Některé produkty, jako jsou například skútry, čtyřkolky, traktory, sauny apod., vyžadující například odborné sestavení, seřízení a zaškolení není, možné zasílat běžnou kurýrní službou. Důvodem mohou být i nadměrné rozměry překračující možnosti dopravy běžnou kurýrní službou. V takovém případě je možné zboží zarezervovat k odběru v některé z našich prodejen. Jakmile je zboží připraveno, je zákazník vyzván telefonicky nebo e-mailem k jeho odběru na zvolené prodejně. Při odběru je provedeno krátké zaškolení našimi prodejními techniky a zboží je zákazníkovi předvedeno. Zákazník si pak může zboží sám odvézt, případně si může přímo na prodejně domluvit zavezení zboží naší dopravou HECHT.

  • Co se stane po objednávce?

    Po obdržení objednávky Vám nejpozději druhý pracovní den objednávku potvrdíme e-mailem. Je-li zboží skladem, jsme zpravidla schopni jej dodat do 1-2 pracovních dnů až k Vám domů. V případě, že je objednávka provedena osobním odběrem v některém z výdejních míst, může být doba dodání až o tři pracovní dny delší.

  • Jaká je na zboží záruka?

    Zboží doveze externí kurýrní firma spolu s daňovým dokladem, nebo máte možnost si jej vyzvednout v naší kamenné prodejně. Na zboží se vztahuje běžná záruční lhůta, u většiny produktů HECHT pak nabízíme možnost rozšíření záruky o jeden, dva, nebo tři roky. Díky tomu můžete mít na zboží záruku celkem až na 5 let. Další podrobnosti se dozvíte na stránce Prodloužená záruka

  • Mohu zakoupené zboží vrátit bez udání důvodů?

    Objednáváte-li na zboží internetu jako soukromá osoba (nikoli tedy na IČO), máte v souladu se zákonem č.367/2000 možnost odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. Pokud se k tomu rozhodnete, prosíme kontaktujte nás a písemně uveďte, že žádáte o odstoupení od smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a Vašeho čísla účtu či adresou pro vrácení peněz. Zboží nesmí být použité a pokud možno originálně zabalené. Pokud je zboží znečištěné nebo jeví známky používání, může vám být účtována částka za uvedení zboží do původního stavu. Další podrobnosti se dozvíte na stránce Vrácení zboží do 14-ti dnů

    Upozornění: Poplatek za změnu fakturačních údajů na již vystavených dokladech činí 200,-Kč (vč.DPH).

  • Děkujeme za důvěru

    Pokud jste dočetli až sem, věříme, že jsme i Vás přesvědčili o tom, že nákupy u nás jsou levné, bezpečné a rychlé.
    V případě jakýchkoli dotazů, připomínek nebo námětů nás prosím kontaktujte e-mailem na hecht@hecht.cz, všechny Vaše podněty jsou pro nás zdrojem inspirace pro další zkvalitňování našich služeb.