Zobrazit kategorie

Reklamace

Reklamace se řídí reklamačním řádem, který je uveden v našich obchodních podmínkách. Upozorňujeme, že na dárky, které jsou poskytovány zdarma k zakoupenému zboží, nelze uplatnit žádná práva spotřebitele.

Adresa společnosti

HECHT MOTORS s.r.o.

U Mototechny 131

25162 Tehovec

Zobrazit na mapě

Reklamace a příjem oprav

Po - Pá: 8:00 - 17:00 (srpen - březen)

Po - Pá: 8:00 - 18:00 (duben – červenec)

 

prijemoprav@hecht.cz

Zjistěte stav vaší servisní zakázky

(reklamace, servisní prohlídka, servis)

ID zakázky a PIN naleznete na dokladu, který jste obdrželi při převzetí zboží do servisu.

Jak postupovat v jednotlivých případech reklamace?

  • Doručené zboží je poškozené

    Kupující je povinen doručenou zásilku při převzetí překontrolovat. V případě, že zboží doručené kurýrem jeví na obalu známky poškození, nepřebírejte jej! Skutečnost poškození se pak uveďte v přepravním listě, který obdržíte od řidiče. V případě zjištění poškození samotného zboží uvnitř balení, tedy bez známek poškození samotného balíku po převzetí, je nutné kontaktovat přepravce a naši společnost.

    Bylo doručeno jiné zboží/některé části chybí

    Pokud se stane, že některé části doručeného zboží budou chybět, nebo pokud Vám bude doručeno jiné zboží, než bylo objednáno, kontaktujte prosím naše reklamační oddělení. Tam Vám individuálně poradí, jak ve Vašem případě postupovat.

  • Kontrola zboží při osobním odběru

    Při osobním odběru je kupující, stejně jako u převzetí zásilky od kurýra, povinen zboží překontrolovat a případné zjevné vady reklamovat ihned na místě, či zboží nepřebírat. Zjevné vady zboží uplatněné u prodávajícího později nebudou prodávajícím uznány.

  • Vada vzniklá při používání výrobku (v záruční lhůtě)

    V případě, že se na zakoupeném zboží objeví v rámci správného zacházení reklamovatelná vada, má kupující právo uplatnit reklamaci pomocí oznámení společnosti písemně na adresu společnosti, emailem na prijemoprav@hecht.cz, či osobně v jakékoliv prodejně či servisu, kam se dostaví spolu se zbožím, které chce reklamovat.

    Co v oznámení nesmí chybět:

    1. Jméno kupujícího
    2. Adresa kupujícího
    3. Kontaktní telefon
    4. Email (je-li k dispozici)
    5. Číslo objednávky
    6. Číslo daňového dokladu
    7. Podrobný popis závady a toho, jak vznikla 
       

    Pokud budete zboží reklamovat osobně přímo v servisu, můžete reklamační formulář vyplnit až na místě. Mapa servisů je dostupná na této adrese. K uplatnění reklamace musí být kupující schopný předložit daňový doklad - fakturu, nebo jiným hodnověrným způsobem doložit datum a místo zakoupení zboží.

    V případě odeslání oznámení Vás v co nejkratší době po jeho obdržení kontaktuje naše reklamační oddělení a informuje Vás o dalším postupu (zejména zda je nutné zboží zaslat na autorizovaný servis).

    Pokud budete požádáni o zaslání zboží na servisní středisko, přičemž zboží nemůžete na toto středisko dopravit osobně, zabalte prosím zboží do originálního obalu, případně do jiného obalu odpovídajícímu nárokům přepravy - pokud bude výrobek nedostatečně zabalen, je zde riziko poškození během přepravy a následná reklamace by tak nemusela být uznána! Zboží zaslané do servisního střediska musí být v úplném stavu včetně manuálů, kabelů a ostatního příslušenství. Se zbožím doporučujeme zaslat vyplněný reklamační formulář, který můžete stáhnout ZDE

    Vaše reklamace pak bude vyřízena v co nejkratším možném termínu, nejpozději pak do 30 dní ode dne uplatnění reklamace.

  • Neopravitelná závada

    Pokud je vada na zboží vyhodnocena servisem jako neopravitelná, pak si můžete vybrat mezi vrácením peněz, či výměnou za nový kus.