Zobrazit kategorie

Obchodní podmínky prodloužené záruky HECHT

Obchodní podmínky prodloužené záruky

Službu prodloužená záruka Hecht (dále jen Prodloužená záruka Hecht)  poskytuje společnost HECHT MOTORS s.r.o. se sídlem v Mukařově -Tehovci, U Mototechny 131, PSČ 251 62, IČ: 61461661, e-mail: hecht@hecht.cz, telefon: +420 323 661 347 (dále také jako prodávající), všem zákazníkům, kteří si zakoupí vybrané výrobky Hecht (v souladu s § 419 Občanského zákoníku) nikoliv pro podnikání a kteří si službu prodloužené záruky aktivují a uhradí.

Služba Prodloužená záruka Hecht je poskytována prodávajícím nad rámec a vedle zákonné odpovědnosti za vady, a to jako specifická záruka za jakost zboží po dobu  tří, čtyř nebo pěti let. Prodávající v rámci poskytování služby po sjednanou dobu odpovídá za to, že si prodaná věc při obvyklém použití uchová své obvyklé funkce a výkonnost vyjma případů a vad níže uvedených. Začátek platnosti služby Prodloužená záruka je shodný s datem nákupu výrobku na kamenné prodejně a končí uplynutím příslušné délky služby Prodloužená záruka Hecht a to ve 24.00 hodin dne sjednaného jako konec prodloužené záruky. V případě koupě na e-shopu hecht.cz, je začátek platnosti služby Prodloužená záruka Hecht shodný s datem doručení zboží zákazníkovi nebo s datem jeho osobního odběru v případě osobního vyzvednutí na výdejních místech.

 

  • Podmínky uplatnění služby Prodloužená záruka Hecht nejsou shodné s podmínkami práv z vadného plnění dle Občanského zákoníku, ale řídí se těmito Obchodními podmínkami Prodloužené záruky Hecht, které jsou k nahlédnutí na každé podnikové prodejně HECHT – specialista na zahradu (viz seznam prodejen) nebo na stránce www.hecht.cz a jsou taktéž doručeny zákazníkovi v případě nákupu na e-shopu e-mailem ve formátu pdf.
  • Prodloužená záruka Hecht se neuplatní, je-li kupujícím právnická osoba nebo fyzická osoba podnikající.
  • Nárok na tuto službu nevzniká automaticky po zakoupení zboží, ale je podmíněn úhradou částky za službu a aktivací této služby (v případě objednávky přes e-shop) zákazníkem.
  • V případě objednávky přes e-shop provede zákazník aktivaci služby Prodloužená záruka Hecht na webových stránkách tím, že u konkrétního produktu na stránkách www.hecht.cz  zaškrtnutím zvolí požadovanou délku prodloužené záruky. Předložení nabývacího dokladu nebo dokladu o sjednání prodloužené záruky jsou podmínkou při uplatnění a řešení reklamace Prodloužené záruky Hecht. Prodlouženou záruku Hecht je možné sjednat pouze pro vybrané produkty. Sjednání Prodloužené záruky Hecht proto nemusí být v e-shopu u některých produktů dostupné. Prodloužená záruka Hecht neplatí pro výrobky, na které byla při prodeji poskytnuta sleva z důvodu poškození, neúplnosti nebo chybějících doplňků a výbavy.
  • V případě nákupu služby Prodloužená záruka Hecht spolu se zbožím prostřednictvím e-shopu se na zakoupenou službu vztahují obecné Obchodní podmínky přiměřeně, a to především v rozsahu práva na odstoupení od smlouvy uzavřené distančním způsobem a v rozsahu plnění informačních povinností prodejce, včetně informace o mimosoudním řešení sporů a podávání stížností.

Prodloužená záruka Hecht se nevztahuje na vady výrobku:

  1. na které byl zákazník upozorněn a na jiné vady, které výrobce vyloučil při prodeji výrobku,
  2. pokud zákazník před převzetím výrobku věděl, že výrobek má vadu,
  3. způsobené nesprávnou či nedostatečnou údržbou výrobku, přetěžováním výrobku, užíváním výrobku v rozporu s pokyny výrobce či za neobvyklých podmínek nebo jinak způsobené zákazníkem,
  4. vzniklé běžným opotřebením,
  5. způsobené úmyslně nebo hrubou nedbalostí,
  6. zapříčiněné účinky klimatických a jiných vnějších vlivů, jakož i vady zapříčiněné živelnou událostí, havárií, vandalismem, krádeží nebo přepravou výrobku,
  7. jejichž opravy byly prováděny jiným subjektem než autorizovaným smluvním servisem,
  8. způsobené nedostatečnou opravou nebo dalším používáním výrobku bez opravy dříve se vyskytnuvší závady výrobku,
  9. způsobené mechanickým poškozením zboží,
  10. součásti výrobku spotřebního charakteru podléhající rychlému opotřebení,
  11. preventivně odstraňované vady během pravidelné servisní prohlídky výrobku,
  12. vady na akumulátorech
  13. neodstranitelné vady, které ale zároveň nebrání řádnému užívání výrobku ke svému účelu,
  14. vady na výrobku, které jsou výrobní povahy a jako takové jsou odstraňovány v rámci hromadných akcí výrobce.

Územní platnost

Plnění Prodloužené záruky Hecht může být poskytnuto pouze společností HECHT MOTORS s.r.o. na území České republiky. 

Zánik odstoupením od kupní smlouvy

V případě, že dojde k odstoupení od kupní smlouvy na zboží, na nějž se měla vztahovat Prodloužená záruka Hecht, zaniká dnem odstoupení od kupní smlouvy i tato Prodloužená záruka Hecht. Pokud dojde k zániku Prodloužené záruky Hecht přede dnem nebo v den počátku Prodloužené záruky či v případě nákupu služby prostřednictvím e-shopu ve lhůtě dle ust. § 1829 občanského zákoníku v důsledku odstoupení od smlouvy uzavřené distančním způsobem, má zákazník právo na vrácení poplatku za Prodlouženou záruku Hecht.

 

Společnost Hecht Motors s.r.o. neodpovídá za a služba Prodloužená záruka Hecht neplatí na vady výrobku způsobené zejména:

  • Nevhodnými provozními podmínkami
  • Použitím výrobku v rozporu s návodem k obsluze a v rozporu s charakterem výrobku
  • Jakýmkoli nestandardním zásahem do výrobku
  • Vlivem neodvratné události (např. živelné pohromy)
  • Mechanickým poškozením
  • Připojením výrobku na jiné než předepsané napájecí napětí
  • Neodborným uvedením do provozu
  • Spojením nebo použitím výrobku s nestandardním příslušenstvím

 

Plnění formou opravy reklamovaného výrobku

V případě opravy reklamovaného výrobku budou k opravě použity náhradní díly od kteréhokoliv výrobce. Funkčnost náhradních dílů bude odpovídat funkčnosti původních dílů.

Poskytnutím plnění formou dodání nového výrobku nebo výměny součásti výrobku s prodlouženou zárukou Prodloužená záruka Hecht zaniká.

 

Odstoupení zákazníka od smlouvy 

Zákazník má v případě nákupu služby prostřednictvím e-shopu právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů od data sjednání služby. Podrobnosti jsou upraveny obecnými Obchodními podmínkami v sekci Právo spotřebitele odstoupit od smlouvy.

 

Uplatnění služby Prodloužená záruka Hecht – řešení reklamace 

Pokud se během prodloužené záruky objeví vada na výrobku, zákazník navštíví se zakoupeným výrobkem a dokladem o sjednaní Prodloužené záruky Hecht zpravidla prodejnu, kde výrobek zakoupil. V případě, že výrobek zakoupil na e-shopu www.hecht.cz, využije nejbližší prodejnu HECHT – specialista na zahradu. Zákazník také může využít síť autorizovaných servisů HECHT MOTORS s.r.o. Pracovníci servisu ověří platnost dokladu o sjednaní Prodloužené záruky Hecht a posoudí charakter závady. Současně vystaví reklamační protokol a předají zakázku k opravě. V případě, že je výrobek neopravitelný nebo by oprava byla nerentabilní, poskytneme zákazníkovi nový výrobek srovnatelných technických parametrů.

Pro bližší informace o postupu reklamace je možné také kontaktovat zákaznickou linku na telefonním čísle +420 321 022 841 nebo na e-mailu opravyinfo@hecht.cz, kde bude sdělen přesný postup řešení reklamace.

Zákazník je povinen na výzvu zákaznického centra, na e-mailovou adresu opravyinfo@hecht.cz, elektronicky zaslat kopii prodejního dokladu zboží Prodloužené záruky Hecht. Při převzetí výrobku na prodejně k reklamaci a uplatnění Prodloužené záruky Hecht vystaví přebírající technik potvrzení o převzetí zboží k reklamaci.

Reklamace obsahuje:

  • Název produktu a typ
  • Popis vady uvedený zákazníkem
  • Datum zakoupení výrobku
  • Datum uplatnění reklamace
  • Stav výrobku a dodaného příslušenství
  • Předané doklady
  • Podpis zákazníka, kontakt na zákazníka a razítko prodávajícího

Další informace:

  • Lhůta pro vyřízení reklamace v rámci služby Prodloužená záruka Hecht je maximálně 30 dnů, nebude-li se zákazníkem ujednáno jinak. Pokud nedojde ve sjednané době k vyřízení reklamace, považuje se výrobek za neopravitelný.
  • Jde-li o vadu, kterou lze odstranit, má zákazník právo, aby byla vada odstraněna. Není-li tento postup možný, má zákazník právo na výměnu věci.
  • V případě neopravitelnosti výrobku v rámci služby Prodloužená záruka Hecht a nemožnosti výměny věci za věc totožnou zákazník obdrží nové zboží srovnatelných nebo lepších technických parametrů, které nabídne kamenná prodejna HECHT z aktuálního sortimentu.

Další podmínky a ujednání

Zakoupením služby Prodloužená záruka Hecht na prodejně či aktivací služby Prodloužená záruka Hecht na webu zákazník souhlasí s Obchodními podmínkami služby Prodloužená záruka Hecht a se zpracováním všech údajů, které uvedl při registraci. Tyto údaje budou využity společností HECHT MOTORS s.r.o. při uplatnění služby, dopravy zboží a řešení reklamací.

Prodloužená záruka Hecht neplatí pro výrobky, na které byla při prodeji poskytnuta sleva z důvodu poškození, neúplnosti nebo chybějících doplňků a výbavy.

Prodlouženou zárukou Hecht nejsou dotčena práva kupujícího z vadného plnění po zákonem stanovenou dobu.

 

Tyto Obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 6. 1. 2023. HECHT MOTORS s.r.o. si vyhrazuje právo na změnu těchto Obchodních podmínek. Aktuální znění Obchodních podmínek služby Prodloužená záruka Hecht bude vždy k nahlédnutí na prodejnách HECHT – specialista na zahradu nebo na webu www.hecht.cz a zákazníkovi aktivujícímu službu prostřednictvím e-shopu budou zaslány i ve formátu pdf e-mailem.