HECHT 56151 - akumulátorová čtyřkolka

Poštovné zdarma
Akumulátorová čtyřkolka s kovovým rámem. Hliníková kola s pneu, rychlost až 40 km/h. Aku 60V/20Ah. Motor 1200W
Naše cena s DPH:
32 990 Kč
včetně všech poplatků
Naše cena bez DPH:
27 264,46 Kč
Dostupnost v eshopu:
Skladem
Dostupnost v prodejnách:
Zobrazit

Dostupnost na prodejnách

1 ks
tel: +420 321 022 828
1 ks
tel: +420 327 723 200
1 ks
tel: +420 488 723 003
1 ks
tel: +420 467 723 100
1 ks
tel: +420 380 430 918
není skladem
tel: +420 380 430 995
není skladem
tel: +420 595 000 492
1 ks
tel: +420 380 430 991
není skladem
tel: +420 327 723 100
1 ks
tel: +420 488 723 001
není skladem
tel: +420 412 120 790
1 ks
tel: +420 597 723 200
není skladem
tel: +420 581 083 112
není skladem
tel: +420 581 083 100
není skladem
tel: +420 412 120 797
1 ks
tel: +420 321 022 906
není skladem
tel: +420 321 022 618
1 ks
tel: +420 321 022 997
není skladem
tel: +420 570 593 100
1 ks
tel: +420 388 723 200
není skladem
tel: +420 490 522 053
1 ks
tel: +420 560 590 911
1 ks
tel: +420 570 580 930
Výrobce:
Ostatní
Kód zboží:
HECHT56151
Záruka:
2 roky

ks



Parametry

Parametr Popis
Motor Elektrický 60 V, 1200 W
Nosnost 120kg
Akumulátor Lead-acid 60V, 20 Ah
Doba nabíjení 8 - 10 h
Dojezd na jedno nabití 60 km max
Hmotnost 120 kg
Rychlost 40 km max

Popis zboží

HECHT 56151 je akumulátorová čtyřkolka určená pro volnočasové aktivity v barvě červené metalízy. O pohon se stará výkonný 1200 W elektromotor, který je napájen z akumulátoru o napětí 60 V s kapacitou 20 Ah. Díky tomu dosahuje čtyřkolka rychlosti až 40 km/h. Doba nabíjení je cca 8 – 10 hodin, na jediné nabití čtyřkolka ujede až 60 km. Rychlost a dojezd je samozřejmě ovlivněn hmotností řidiče a terénem. Při tom stroj uveze až 120 kg.


Čtyřkolka je vybavena předními bubnovými brzdy a zadními kapalinovými, kotoučovými brzdami. Obě páčky brzd je možné zablokovat ve stisknuté poloze, což je užitečné například pro parkování ve svahu, nebo při přepravě. Motor je osazen na zadní odpružené nápravě, převod z motoru na osu je pomocí uzavřené převodové skříně. Nechybí ani uzávěrka diferenciálu, která se ovládá pákou na pravé straně pod řídítky.  Přední kola jsou na samostatně odpružených závěsných ramenech. Na propracovaných hliníkových ráfcích jsou osazeny velké pneumatiky s hrubým dezénem zajišťujícím dokonalou trakci i v terénu. Na řídítkách je upevněn digitální tachometr, pod řídítky v místech, kde normálně bývá palivová nádrž, je indikátor stavu nabití akumulátoru. Stroj je doplněn předním a zadním nosičem. Ve výbavě nechybí ani přední a zadní LED světla a LED blinkry nebo klakson. LED osvětlení díky své minimální spotřebě šetří energii spotřebovávanou z akumulátoru, proto prakticky nijak neovlivní dojezd na jedno nabití.


Dravým vzhledem i akcelerací se stroj přibližuje „dospělým“ čtyřkolkám se spalovacím motorem. Zásadní výhodou je však naprosto tichý provoz bez emisí. Provozovat tedy lze i v místech, kde by hluk, nebo zápach zplodin mohl okolí obtěžovat, není však určen pro provoz na pozemních komunikacích.




Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tímto souhlasíte. Další informace.

Rozumím